از کجا لوازم التحریر عمده بخریم؟

از کجا لوازم التحریر عمده بخریم؟

تاریخ انتشار: 22 دی 1398
زمان مطالعه: 15 دقیقه

سؤالی که همیشه برای فروشندگان لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار پیش می‌آید، این است که از کجا لوازم‌التحریر عمده بخرم؟ یکی از معروف‌ترین بازارهای تهران برای خرید انواع لوازم‌التحریر، بازار بین‌الحرمین تهران است. راسته‌ای که فروشندگان لوازم‌التحریر و مغازه‌داران نوشت‌افزار معمولاً تلاش می‌کنند تا تأمین خود را به روش سنتی از آنجا انجام دهند، اما موانعی وجود دارد که نمی‌توان به‌راحتی در این بازار خرید کرد. این بازار فقط در تهران است و افرادی که در شهرستان زندگی می‌کنند، باید برای خرید به تهران بیایند. نزدیک سال تحصیلی جدید این بازار بسیار شلوغ می‌شود و حتی به دلیل ازدحام جمعیت در برخی از مغازه‌ها نمی‌توانید وارد شوید. دسترسی به بازار سخت است و نزدیک آن به‌سادگی نمی‌توانید جای پارک پیدا کنید، نتیجتاً باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و برای خرید عمده لوازم‌التحریر استفاده از وسیله نقلیه عمومی کمی دشوار است. تنوع محصولات را یکجا نمی‌توانید ببینید و به همین دلیل باید مغازه‌های زیادی را ببینید تا چیزی را که دوست دارید و مشتریانتان می‌پسندند، انتخاب کنید و لازمه این کار، صرف زمان زیادی است. چاره چیست؟ یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا دیگر با مشکلاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد روبرو نشوید، خرید آنلاین لوازم‌التحریر است. 

مزایای خرید آنلاین لوازم‌التحریر نسبت به سنتی

تمامی افرادی که قصد خرید لوازم‌التحریر عمده را دارند، هم به دنبال برندهای خارجی و هم برندهای ایرانی هستند و از طریق خرید آنلاین شما به‌سادگی می‌توانید انواع محصولات را با قیمت و نام برند و سایر مشخصات آن‌ها ببینید و برحسب نیازتان تصمیم بگیرید که کدام محصول را انتخاب کنید و این کار نیازمند صرف هزینه بالای رفت‌وآمد و زمان نیست و در هر محیطی که هستید، کافی است سایت اینترنتی و یا کاتالوگ مجموعه موردنظر خود را باز و خرید کنید. برای انتخاب از بین این محصولات باید همه آن‌ها را در کنار هم دید تا راحت‌تر انتخاب کرد. در ادامه چند مورد از مزایای خرید آنلاین لوازم‌ تحریر عمده را نسبت به خرید سنتی بیان می‌کنیم.

سادگی در خرید

مهم‌ترین دلیل خرید اینترنتی لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارها سادگی در خرید است. شما در هر بازه زمانی‌ای می‌توانید پشت سیستم خود بنشینید و با دیدن محصولات متنوع تصمیم بگیرید که چه محصولی بخرید. برای خرید معطل نخواهید شد و بدون این‌که در ازدحام جمعیت باشید، می‌توانید تنها در چند دقیقه و با چند کلیک ساده، خرید خود را انجام دهید. در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود. ترافیکی وجود نخواهد داشت که برای خرید لوازم‌التحریر شما را آزار دهد و حتی مشکل جای پارک هم نخواهید داشت. فروشگاه آنلاین آوای مهر 24 ساعته فعالیت می‌کند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید خرید کنید. می‌توانید مشخصات کامل محصول را ببینید و به‌راحتی عملیات پرداخت را انجام دهید. همچنین برای سفارش می‌توانید در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجموعه با ادمین مجموعه در ارتباط باشید و صورت خود را بفرستید تا در اسرع وقت فاکتور و سایر مراحل خرید انجام شود.

تنوع بالا

با خرید اینترنتی لوازم‌تحریر می‌توانید به‌سادگی محصولات برندهای مختلف را یکجا ببینید و بدون پرداخت هیچ هزینه دیگری، تنوع بالایی از محصولات را ببینید و بهترین محصول را انتخاب کنید. می‌توانید در شهرهای مختلف اقدام به خرید لوازم‌التحریر کنید و در واقع جغرافیا برای فروشگاه اینترنتی عامل محدودکننده‌ای نخواهد بود. می‌توانید رنگ و سایز تمام محصولات را ببینید و بر اساس آن‌ها، لوازم‌تحریر موردنیاز خود را بخرید.

قیمت‌های شفاف با امکان مقایسه

نکته مهمی و بعضاً آزاردهنده‌ای که در بازار سنتی وجود دارد، قیمت‌های غیر شفاف با تغییرات لحظه‌ای است به‌طوری‌که بارها شاهد آن بودیم که بنکداران به هر مشتری یک قیمت متفاوت ارائه می‌کنند. تازه هیچ لیست قیمت رسمی که شما بتوانید به‌راحتی قیمت‌های او را با قیمت یک فروشگاه دیگر مقایسه کنید وجود ندارد! اما در فروشگاه شبکه تولید و توزیع آوای مهر قیمت‌های عمده و رسمی مجموعه را با حداکثر شفافیت می‌توانید مشاهده و مقایسه نمایید.

ارسال رایگان با صرف هزینه کم

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های خرید آنلاین به نسبت سنتی، همین مورد است. در بازار برای تک‌تک مراحل ارسال باید هزینه کرد. از هزینه بسته‌بندی و کارتن بندی گرفته تا هزینه چرخی برای جابه‌جایی بار در بازار تا هزینه ارسال از بازار تا باربری یا بازار تا فروشگاه تهران. اما در مجموعه آوای مهر هیچ‌کدام از این هزینه‌ها معنی ندارد! آوای مهر بار شما را رایگان بسته‌بندی می‌کند و اگر در تهران باشید درب فروشگاه تحویل می‌دهند و اگر در شهرستان باشید، تا باربری تهران (شوش) رایگان ارسال و تحویل باربری می‌دهد. اگر نرخ هزینه‌های ارسال دست شما باشد حتماً می‌توانید به‌راحتی حساب کنید که چه مقدار از هزینه خرید شما کاسته خواهد شد!

پاسخ‌گویی متقاعدکننده

یکی دیگر از نکات منفی بازار عدم پاسخ‌گویی سریع، مناسب و متقاعدکننده است. بازاریان معمولاً بی‌حوصله‌اند، فرصت توضیح و صحبت ندارند و این همیشه چیزی بوده که فروشگاه‌های نوشت‌افزار از آن مینالند. آوای مهر با ایجاد پاسخ‌گویی و استفاده از کادر مجرب، به‌تمامی سؤالات و ابهامات تلفنی و یا بر بستر شبکه‌های مجازی پاسخ کامل و متقاعدکننده می‌دهد به‌طوری‌که همواره مشتریان به این مزیت آوای مهر در نظرسنجی‌ها اذعان داشته‌اند.

کالاهای قدیمی با قیمت کمتر

در بازار این امکان وجود ندارد که شما بتوانید لوازم‌تحریر را به‌صورت عمده و با همان قیمت قبلی پیدا کنید. اما در فروشگاه اینترنتی آوای مهر می‌توانید محصولاتی که قدیمی‌تر هستند را با قیمت پایین‌تر پیدا کنید و آن‌ها را بخرید. آوای مهر این تعهد اخلاقی را به همکاران فروشگاهی خود دارد که تا زمانی که جنسی در انبار خود موجود است را بر اساس قیمت و نوسان، افزایش نخواهد داد. این اتفاق تنها زمانی می‌افتد که مواد اولیه در سری جدید تولید افزایش یابد که به‌ناچار سبب افزایش قیمت عرضه خواهد شد. 

خرید با رضایت کامل

زمانی که برای خرید لوازم‌التحریر به شیوه سنتی اقدام می‌کنید، ممکن است در نهایت به دلیل صرف وقت و هزینه بالا، مجبور به خرید کالایی شوید که دوست ندارید و به دلیل صحبت‌های فروشنده و ترفندهایی که برای قانع کردن مشتری استفاده می‌کنند، محصول را با اجبار خرید کنید. اما در هنگام خرید آنلاین لوازم‌تحریر همچنین مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید خیلی راحت و بدون هیچ فشاری، چیزی که دوست دارید را انتخاب کنید. 

مشخصات کامل مربوط به یک محصول

برای خرید لوازم‌التحریر عمده به‌راحتی می‌توانید به فروشگاه آنلاین آوای مهر مراجعه کنید و با دیدن مشخصات کامل یک محصول، هر تعدادی که می‌خواهید سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد. این مدل از خرید کردن آگاهی شما را نسبت به سایر محصولاتی که در بازار وجود دارد بالا می‌برد و حتی می‌توانید در مورد یک محصول خاص، آخرین تغییرات آن را مشاهده کنید.

امروزه اینترنت جزء لاینفک زندگی بسیاری از افراد شده است و افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا به کمک آن اقدام به خرید لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار موردنیاز خود کنند.

نحوه خرید لوازم‌التحریر عمده در تهران

آیا به دنبال آدرس فروش عمده لوازم‌التحریر در تهران هستید؟ اگر در تهران هستید و دوست دارید اقدام به خرید عمده لوازم‌تحریر کنید، می‌توانید با عضویت در یکی از کانال‌های مجموعه (تلگرام، بله، ایتا و سروش) کاتالوگ محصولات را به همراه قیمتشان دریافت کنید که در آن جدیدترین قیمت‌ لوازم‌ التحریر عمده نوشته شده است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آوای مهر هم می‌توانید مشخصات محصول را ببینید. در کانال‌های پیام‌رسان تمامی محصولات همراه با قیمت قرار داده‌شده‌اند، لذا انتخاب و آماده کردن لیست را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند. قیمت تمام‌شده محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی آوای مهر عرضه می‌شود، بسیار پایین است و به همین جهت برای مغازه‌داران بسیار به‌صرفه خواهد بود.

پس از این‌که کاتالوگ محصولات را دریافت کردید، کد محصولاتی که قصد خریدشان را دارید، به ادمین یکی از کانال‌های مجموعه ارسال کنید و همکاران ما در کمتر از چند ساعت پیش فاکتور را برایتان ارسال خواهند کرد. برای ثبت سفارش باید اطلاعات زیر را برای ادمین کانال ارسال کنید:

نام و نام خانوادگی، نام مجموعه یا فروشگاه، تلفن ثابت، تلفن همراه و آدرس

سپس در کمتر از چند ساعت برای شما پیش فاکتور ارسال می‌شود که پس از تائید و تسویه پیش فاکتور، در کمتر از 24 ساعت سفارش شما آماده می‌شود و ظرف مدت 24 تا 48 ساعت بسته‌تان به آدرس شما خواهد رسید. سفارش‌هایی که بالای 1 میلیون تومان هستند، به‌صورت رایگان ارسال خواهند شد. همچنین می‌توانید سفارش خود را با پیک در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

نحوه خرید اینترنتی لوازم‌التحریر عمده در سراسر کشور 

یکی از مهم‌ترین اهدافی که سایت اینترنتی آوای مهر دنبال می‌کند این است که بتواند به‌راحتی به فرآیند فروش لوازم‌ التحریر عمده کمک کند و نیازی نباشد صاحبان مغازه‌های نوشت‌افزار برای خرید لوازم‌التحریر موردنیاز خود، به‌جاهایی مانند بازار تهران مراجعه کنند. شما از طریق سایت اینترنتی آوای مهر می‌توانید اقدام به خرید عمده لوازم‌التحریر با قیمت مناسب کنید و تنها با مراجعه به سایت، تنوع محصولات و برندها را ببینید و با آگاهی کامل و اطمینان، به خرید عمده لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار بپردازید. شما می‌توانید لیست کامل محصولات و برندها را ببینید و حتی کاتالوگ مربوط به قیمت روز عمده لوازم‌التحریر را دریافت کنید و با صرف کمترین هزینه و زمان، بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می‌توانید میزان قیمت کالا و هزینه‌های ارسال در خرید عمده لوازم‌التحریر که نسبت به خرده‌فروشی یا خریدهای با واسطه تفاوت زیادی دارد، ببینید. خرید لوازم‌التحریر عمده از این طریق، می‌تواند تضمین‌کننده سلامت محصولات طی فرآیند پخش عمده لوازم‌تحریر باشد.

ثبت سفارش هم به این صورت است که کد محصولات موردنظرتان را به ادمین یکی از کانال‌های مجموعه ارسال کنید و همکاران ما در کمتر از چند ساعت پیش‌فاکتور را برایتان ارسال خواهند کرد و پس از تائید پیش‌فاکتور و تسویه آن، سفارش شما آماده و ارسال می‌شود.

آوای مهر سفارش شما را هم در بسته‌بندی کارتنی و هم در سایزهای کوچک‌تر ارسال خواهد کرد و به همین دلیل نیاز نیست بیش از نیازتان خرید کنید. فرقی نمی‌کند در کدام شهر حضور داشته باشید، سفارش‌های بالاتر از 1 میلیون تومان تا باربری به‌صورت رایگان ارسال می‌شود.

خانه
دسته‌بندی‌ها
سبدخرید
حساب‌من